Nog 1 nachtje slapen.

22 mei 2019 - Mijdrecht, Nederland

De tas is ingepakt. Wil heeft de Jacobs-schelp aan mijn rugtas bevestigd. De gelukspoppetjes hangen eraan. Kortom, ik ben er klaar voor.

Morgen om 14:40 uur vlieg ik van Schiphol naar Lissabon voor de start van mijn 3e Camino naar Santiago de Compostela. Vrijdag is de eerste wandeldag. Ik houd jullie op de hoogte.

1. Groetjes en proost op de eerste dag.🍺🍺💋:
    22 mei 2019
    Lieve Piet, ik wens je een heel mooie reis toe. Je zult vast weer veel mooie mensen ontmoeten.
    Ik reis vanaf hier met je mee en ben benieuwd naar je verhalen.💋👍👏groetjes Wil.
  2. Mirjam:
    22 mei 2019
    Weer spannend pap. Heel veel plezier en geniet er van. Ben benieuwd naar je reisverhalen! We gaan je volgen 😘
  3. Hans en Judith:
    Lieve Piet,
    Van harte❣️Wensen wij je een mooie reis toe, rugzak vol verhalen.
    Groet, Hans en Judith😘
  4. Margot:
    22 mei 2019
    Hi Piet, ik wens je een prachtige en inspirerende tocht. Schrijf maar veel verhalen zodat wij thuisblijvers kunnen meegenieten (of lijden) :-)
  5. Weijts:
    22 mei 2019
    Piet een hele goede en veilige camino!
    Veel plezier en "geniet"!
    Hoop dat de temperaturen te doen zijn!
  6. Willy van der Mije:
    22 mei 2019
    Veel plezier en goede reis 🍀🍀🍀👍
  7. Louise:
    22 mei 2019
    Eindelijk is het dan zo ver ..... Buen Camino Piet!!
  8. Linda:
    22 mei 2019
    Lieve Piet, jaaa en dan is het zover! Daar ga je weer! Nu al trots op je! Heel veel succes en plezier, maak er weer een mooie reis/tocht van! 😘 Lin
  9. Loes Swart:
    Lieve Piet,
    Ik reis denkbeeldig met je mee en ga met plezier je reisverhalen lezen en foto's bekijken.
    Heel veel succes en ga er enorm van genieten.
    Liefs, Loes
  10. Henk Gerber:
    Piet,
    Een reis waar je naar uit hebt gekeken gaat morgen van start.
    Ik wil je veel kracht en plezier toewensen de komende periode.
    Zal je volgen via de blog.

Groet,
    Henk Gerber.
  11. Bert en Elly:
    22 mei 2019
    Ha Piet, goede reis morgen en weer veel wandelplezier tijdens deze Camino en natuurlijk volop genieten van alles om je heen.

liefs Bert en Elly
  12. Joost en Nella:
    22 mei 2019
    Piet, wij gaan je volgen. Kijken uit naar je verhalen. Geniet van alle mooie dingen onderweg. VEEL SUCCES. Hartelijke groet, Joost en Nella
  13. Dick Mellema:
    23 mei 2019
    Hoi Piet, heel veel plezier tijdens dit nieuwe avontuur vanuit Portugal. Wij gaan je vanaf dag 1 volgen en genieten van je verslagen. Goede vlucht!
    Dick en Annelies
  14. Joke mellema:
    23 mei 2019
    hoi piet een hele goeie tocht gewenst en we gaan je volgen gr joke en lex