De heenreis

31 maart 2022 - Sevilla, Spanje

Transavia begon met een half uur vertraging, maar haalde dat voor een deel weer in, zodat we rond 20:15 uur op het vliegveld van Sevilla landden.

Bij de bushalte naar de stad stond een rij van een meter of 20. Daardoor kon ik pas met de tweede bus mee. Na enkele km. gaf de eerste bus de geest, zodat alle passagiers naar de tweede bus moesten overstappen. We zijn in Spanje.
Na 3 keartier bereikten we de halte die het dichtst bij het hostel is. Nog een kwartiertje lopen en ik kon mij inschrijven.

Ik deel een vierbeds kamer met een meisje uit Wales en een mevrouw die zich niet lekker voelt en dus niet wilde praten. Het vierde bed is nog leeg.

Er is beddegoed, dus de slaapzak kan in de rugtas blijven.

Zit nu achter een hele grote bier. Proost.

1. Weijts:
    31 maart 2022
    Ja, sommige dingen gaan niet altijd zoals je wilt, maar gewoon rustig afwachten dat helpt!🤣🤣🤣🤣
    Wens je een goede nachtrust, hoop dat die zieke mevrouw zich gedeisd houdt!!!
    Succes morgen met je 1e wandeldag!
    Gr.
  2. Ans Van der Hulst:
    31 maart 2022
    De eerste "tegenslag" heb je gehad. Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan. Proost en voor morgen een hoop mooie kilometers gewenst.
  3. Loes Swart:
    1 april 2022
    Ja dat hoort er allemaal bij. Als het vlekkeloos verloopt wordt het zo saai.
    En met 2 dames op een kamer!! Dat komt helemaal goed. Santé
  4. Joost en Nella:
    Beste Piet,
    Never a dull moment!!!!! Veel succes op je 1e wandeltocht.
  5. Bert en Elly:
    1 april 2022
    Ha Piet, als alles vlotjes verloopt is er ook weinig aan want dit hoort er allemaal bij. Veel plezier met de start en geniet er volop van.
  6. Joost en Nella:
    Joost,
    Denk Spaans dan komt het best in orde. Veel succes. Die eerste kilometers zitten erop.
    Groet
    Joost en Nella
  7. Louise:
    1 april 2022
    Dag Piet, dat klinkt lekker relaxed. Fijn dat je zulk goed weer hebt op je eerste wandeldag. Geniet van je pelgrimsmaal vanavond en voor morgen: Buen Camino !!