Nog 3 nachtjes slapen.

28 maart 2022 - Mijdrecht, Nederland

Aanstaande donderdag, 31 maart 2022 vlieg ik naar Sevilla in Spanje voor mijn 4e Camino. Deze pelgrimstocht over de Via de la Plata loopt over een afstand van 1007 km naar Santiago de Compostela. Mijn doel is Salamanca, gelegen op 500 km van Sevilla. De rugtas is ingepakt, de schoenen zijn ingelopen en het humeur staat op zonnig. Benieuwd wat deze Camino mij gaat brengen. Ik houd jullie op de hoogte door dagelijks een verslagje te maken met wat foto’s.

Groetjes van pelgrim Petrum Henricum.

1. Hans en Judith:
    Lieve Piet,

Dank je wel dat wij met jou op een grote afstand mee mogen reizen en je belevenissen ervaren. Een heel goede reis, goed weer onderweg, mooie ervaringen op jouw pad.
    Liefs. Hans en Judith🥰
  2. Jan en Gerdien:
    28 maart 2022
    We hopen dat je fijne reis hebt en een práchtige wandeling kunt maken.
    Veel succes en geniet!
  3. Joost en Nella:
    Beste Piet,
    Wij volgen je op afstand en kijken uit naar je belevenissen onderweg. Een goede reis en geniet van alle mooie dingen onderweg.
    Hartelijke groet,
    Joost en Nella
  4. Willy van der Mije:
    28 maart 2022
    Geweldig de 4e alweer, geniet er van en we zijn benieuwd naar je reisverslag en foto's Groeten Ben en Wil
  5. Loes Swart:
    30 maart 2022
    Lieve Piet.
    Had je al op een ander kanaal alle goeds gewenst.nogmaals toi toi toi.