Dag 16 Cañaveral - Galistea

16 april 2022 - Galisteo, Spanje

Hildebrand zei het al in zijn Camera Obscura: Hoe warm het was en hoever.

Nou het was 28 km bij 28 graden. En er zaten een flink aantal beklimmingen in de route die het alleen maar lastiger maakten. Het leek op de Zeven Heuvelen Loop van de vierdaagse, maar dan steiler.

Maar ik ben er overheen gekomen en logeer nu in de Albergue Touristico de Calisteo. Mooie schone herberg met slechts 8 slaapplaatsen waarvan ik er één 3 dagen geleden had gereserveerd. Het is heel prettig als je al weet dat je een slaapplaats hebt.

Het landschap is prachtig, maar de kurk- en steeneiken komen zo langzamerhand mijn oren uit. Ik hoop dat de afwisseling in de volgende etappea wat toeneemt.

Geoetjes uit Spanje

1. Louise:
    16 april 2022
    Petje af, Piet!! O nee, die moet je juist ophouden met die hitte 😀 Hopelijk genoeg watertappunten onderweg. Buen Camino 🙋🏽‍♀️
  2. Ans Van der Hulst:
    16 april 2022
    Wat een prestatie weer! Zeker onder zulke omstandigheden. Je kunt inmiddels wel in korte broek wandelen.😊
    Morgen een rustige Paas(wandel)dag of wordt het weer kilometers vreten.
    Mooie Pasen gewenst.
  3. Jan en Gerdien:
    Wauw, dat is afzien 🥵
    Het bier zal vanavond wel weer goed smaken! Hoop voor je dat het uitzicht wat gaat veranderen, maar ik vrees het ergste!
  4. Joost en Nella:
    Hoi Piet,
    Het was dus een dagje afzien. Maar wel een goede slaapplaats.
    Ik kan me voorstellen dat je graag een wat afwisselender landschap wil . Wie weet wat de komende dagen brengt.
    Geniet van het heden en je ziet van zelf wat de toekomst brengt.
    Succes voor morgen,
    Nella en Joost
  5. Gerni:
    16 april 2022
    Hoi Piet, dat heb je goed gedaan om al ver van tevoren je te verzekeren van een slaapplaats na een warme dag met veel stijgende en dalende kilometers.
    Hoop voor je dat je wat meer afwisseling krijgt in het landschap de komende dagen.
    In elk geval: geniet elke dag van je welverdiende biertje
  6. Groetjes en proost op de eerste dag.🍺🍺💋:
    16 april 2022
    Je bent een topper maar dat wist je al, ik heb mij lekker laten verwennen bij de kids. Geniet van een heerlijke nachtrust.
    En een fijne Paaswandeling morgen.
    Bon Camino.💋
  7. Hans en Judith: