Reacties
Reacties 351 - 387 van 387
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Joost en Nella | Hoi Piet, Geen geld voor zoveel “luxe”. Nu nog… | 4 apr. '22 |
| Bert en Hanna | Hoi Piet, Ik was even kwijt hoe het ook al weer werkte… | 4 apr. '22 |
| Hans en Judith | Dat heb je verdiend Piet, je eigen kamer, douche en… | 3 apr. '22 |
| Baukje | Dat klinkt als heel luxe dit Hostel na de vorige overnachtingen.… | 3 apr. '22 |
| Willy van der Mije | Geweldig even een eigen kamer en geen gesnurk van… | 3 apr. '22 |
| Louise | Dat klinkt alweer beter Piet! Als ik de foto's… | 3 apr. '22 |
| Ans Van der Hulst | Schouderklopje verdien je zeker! Bewondering voor… | 3 apr. '22 |
| Ad en Leny | Lekker, ff een eigen plekkie!!! Geniet ervan en slaap… | 3 apr. '22 |
| Hans en Judith | Mooie plaatjes. Anders dan verwacht/ gedacht, slim… | 2 apr. '22 |
| Louise | Hoi Piet, ik denk dat je weer even in het ritme moet… | 2 apr. '22 |
| Ad en Leny | Ja, Piet, dit is geen echt fraaie en fijne dag. Hopen… | 2 apr. '22 |
| Joke mellema | wel afzien hopelijk snel wat beter | 2 apr. '22 |
| Wil | Mooie plaatjes Piet in niemandsland. Ik ga weer even… | 2 apr. '22 |
| Ans Van der Hulst | Dag 2 lijkt er een zonder hoogtepunten of diepe dalen.… | 2 apr. '22 |
| Joost en Nella | Hallo Piet, We kunnen ons voorstellen dat je naar… | 2 apr. '22 |
| Willy van der Mije | Klinkt goed, ga er van genieten, wij volgen je verhalen.… | 2 apr. '22 |
| Loes Swart | Mooi Piet. Goed begin is het halve werk. En die jam… | 1 apr. '22 |
| Gerdien en Jan | Zo’n lekkere eerste wandeldag geeft de pelgrim moed… | 1 apr. '22 |
| Joost en Nella | 1april. Piet, geniet maar van het zonnetje. Hier is… | 1 apr. '22 |
| Gerni | Een goed begin is het halve werk. Hoop alleen voor… | 1 apr. '22 |
| Conny Bon | Jaloers op je zonnetje! Maar heerlijk dagje voor je!… | 1 apr. '22 |
| Hans en Judith | De kop is eraf, fijn dat deze wandel dag goed gelopen… | 1 apr. '22 |
| Wil | En het was woest en ledig, lekker Piet een heerlijk… | 1 apr. '22 |
| Louise | Dag Piet, dat klinkt lekker relaxed. Fijn dat je zulk… | 1 apr. '22 |
| Joke mellema | goed begin Piet | 1 apr. '22 |
| Joost en Nella | Joost, Denk Spaans dan komt het best in orde. Veel… | 1 apr. '22 |
| Elly en Bert | Ha Piet, als alles vlotjes verloopt is er ook weinig… | 1 apr. '22 |
| Joost en Nella | Beste Piet, Never a dull moment!!!!! Veel succes op… | 1 apr. '22 |
| Loes Swart | Ja dat hoort er allemaal bij. Als het vlekkeloos verloopt… | 1 apr. '22 |
| Ans Van der Hulst | De eerste "tegenslag" heb je gehad. Vanaf… | 31 mrt. '22 |
| Ad en Leny | Ja, sommige dingen gaan niet altijd zoals je wilt,… | 31 mrt. '22 |
| Loes Swart | Lieve Piet. Had je al op een ander kanaal alle goeds… | 30 mrt. '22 |
| Willy van der Mije | Geweldig de 4e alweer, geniet er van en we zijn benieuwd… | 28 mrt. '22 |
| Joost en Nella | Beste Piet, Wij volgen je op afstand en kijken uit… | 28 mrt. '22 |
| Gerdien en Jan | We hopen dat je fijne reis hebt en een práchtige… | 28 mrt. '22 |
| Hans en Judith | Lieve Piet, Dank je wel dat wij met jou op een grote… | 28 mrt. '22 |
| Louise | Fantastisch Piet! Veel succes! Ik ga je weer met veel… | 28 mrt. '22 |

- Piet Geusebroek: 🙁😇😳
- Piet Geusebroek: Dankjewel voor het meeleven.…
- Piet Geusebroek: Dank jullie wel. Gauw terug…
- Piet Geusebroek: Dankjewel Loes voor je opbeurende…
- Joke mellema: goed besluit Piet en goeie…
Alle reacties »