Reacties
Reacties 201 - 250 van 387
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Elly en Bert | Gelukkig toch op tijd en veel succes weer Piet, maar… | 24 sep. '24 |
| Nella | Hallo Piet, dat was even spannend. Gelukkig op tijd… | 24 sep. '24 |
| Piet Geusebroek | Ja, dat is even een kleine teleurstelling, waarvan… | 24 sep. '24 |
| Piet Geusebroek | Ja, het was jammer van het lekkere douche-schuim,… | 24 sep. '24 |
| Piet Geusebroek | Dankjewel Conny. Ik hoop weer mooie contacten aan… | 24 sep. '24 |
| Hans en Judith | Hoi Piet, Fijn dat de reis goed ingelopen en verliep.… | 24 sep. '24 |
| Ad en Leny | Ja, ze worden super streng, dat hebben wij ook gemerkt,… | 24 sep. '24 |
| Conny Bon | Heel veel plezier Piet. Je hebt er lang naar uitgekeken… | 24 sep. '24 |
| Piet Geusebroek | Dankjewel Nella, voor je goede wensen. Ik ga ervan… | 23 sep. '24 |
| Piet Geusebroek | Dankjewel voor jullie goede wensen. Ik houd jullie… | 23 sep. '24 |
| Piet Geusebroek | Dankjewel voor jullie goede wensen. Na lange voorbereiding… | 23 sep. '24 |
| Hans en Judith | Lieve Piet, goede reis, alle goeds en voorspoed toegewenst.… | 23 sep. '24 |
| Leny Geusebroek | Piet heel veel succes, geniet er van en we hopen op… | 23 sep. '24 |
| Nella | Beste Piet, Je bent er klaar voor. Met de conditie… | 23 sep. '24 |
| Willy van der Mije | Geweldig Piet, jammer van de laatste etappe, maar… | 24 apr. '22 |
| Joke mellema | Top gedaan hoor Piet, ben benieuwd naar je verhaal… | 24 apr. '22 |
| Bert en Hanna | Hoi Piet, Weer ons "petje" af voor de tocht… | 23 apr. '22 |
| Elly en Bert | Jammer Piet dat je niet lopend de laatste tocht hebt… | 23 apr. '22 |
| Louise | Heel jammer Piet dat je de laatste dagen van deze… | 23 apr. '22 |
| Ans Van der Hulst | Deze camino heb je er op zitten. Alleen al door de… | 23 apr. '22 |
| Joost en Nella | Beste Piet, jammer dat de laatste etappe zo eindigt.… | 22 apr. '22 |
| Loes Swart | Tegen de extreme weersomstandigheden kan niemand op.… | 22 apr. '22 |
| Hans en Judith | Helemaal gelijk… Gefeliciteerd met het volbrengen… | 22 apr. '22 |
| Baukje | Jammer van "de laatste loodjes" Piet. Toch… | 22 apr. '22 |
| Ad en Leny | Jammer, maar helaas! De weergoden zijn ons niet welgevallig,… | 22 apr. '22 |
| Gerdien en Jan | Ja, dat is eigelijk wel een beetje een afknapper,… | 22 apr. '22 |
| Mirjam | Ahhh wat jammer Pap dat de laatste etappe letterlijk… | 22 apr. '22 |
| Mirjam | Laatste loodjes wegen vaak het zwaarst. Succes nog… | 22 apr. '22 |
| Loes Swart | Dat is geen pretje. Niet kunnen slapen vd kou. Ik… | 21 apr. '22 |
| Louise | Ha Piet, nog een etappe voor de boeg. Als ik Google… | 21 apr. '22 |
| Hans en Judith | Ook deze koude nacht en dag weer overleefd 💪💪… | 21 apr. '22 |
| Ad en Leny | Nou Piet, ik had wel wat medelihden met je, die kou… | 21 apr. '22 |
| Gerdien en Jan | Haha, letterlijk aan de ‘kouwe pies’, vreselijk… | 21 apr. '22 |
| Mirjam | Brrrrrr ik moet er niet aan denken. Stoer hoor! Gelukkig… | 21 apr. '22 |
| Louise | Hoi Piet, Je begint met kou en je eindigt met kou.… | 20 apr. '22 |
| Loes Swart | Oh vreselijk. Sneeuw. En een onderkomen zonder verwarming.… | 20 apr. '22 |
| Joost en Nella | Hoi Piet, Ja dat zijn barre omstandigheden. Maargelukkig… | 20 apr. '22 |
| Hans en Judith | Bizar Piet de kou en sneeuw, hopelijk heb je voldoende… | 20 apr. '22 |
| Ans Van der Hulst | Alleen al door het enorm gevarieerde weer een camino… | 20 apr. '22 |
| Ad en Leny | Je boft niet Piet, het is krankjorem hoe anders de… | 20 apr. '22 |
| Loes Swart | Drukke dag voor ons, maar we denken aan je. Welterusten… | 19 apr. '22 |
| Mirjam | Mooie plaatjes Pap. Misschien ook wel lekker even… | 19 apr. '22 |
| Joost en Nella | Hoi Piet, Ja dat valt even tegen als de temperatuur… | 19 apr. '22 |
| Sander en Linda | Nou Piet met al dat verschillende weer heb je tenminste… | 19 apr. '22 |
| Wil | Wat weer een verhaal, maar goed dat je een rustdag… | 19 apr. '22 |
| Ad en Leny | Oei, dat was ineens koud! Hoop dat je een gezellige… | 19 apr. '22 |
| Mirjam | Zo ik had even wat reisverhalen in te halen na een… | 19 apr. '22 |
| Loes Swart | Je hebt je wandel/drinkmaatje wel gevonden Piet. Mooi… | 19 apr. '22 |
| Louise | Niks mis mee Piet, zo’n rustdag. Morgen weer de… | 18 apr. '22 |
| Joost en Nella | Hoi Piet, Vandaag dus niet loop kilometers maar wel… | 18 apr. '22 |

- Piet Geusebroek: 🙁😇😳
- Piet Geusebroek: Dankjewel voor het meeleven.…
- Piet Geusebroek: Dank jullie wel. Gauw terug…
- Piet Geusebroek: Dankjewel Loes voor je opbeurende…
- Joke mellema: goed besluit Piet en goeie…
Alle reacties »