Reacties

Reacties 301 - 350 van 387

Naam Reactie Datum
Ad en Leny Fraai wandeling dus vandaag! Die kuddes schapen die… 11 apr. '22
Louise Hoi Piet, ik voorzie problemen met Pasen komend weekend.… 11 apr. '22
Wil Mooie vergezichten, en onvoorstelbaar wat de Romeinen… 11 apr. '22
Wil Ik was laat thuis dus nog even een groet. Wat een… 10 apr. '22
Loes Swart Inderdaad een heerlijke wandeling in het zonnetje.… 10 apr. '22
Ad en Leny Leuk adres en wat goed dat ze je was ff deden!! Hoop… 10 apr. '22
Louise Mooi weer, een halve dag wandelen en een goed onderkomen.… 10 apr. '22
Hans en Judith Nou Piet nog ff doorbikkelen, geniet vandaag van de… 10 apr. '22
Bert en Hanna Hoi Piet, Wat heb je weer bijzondere reisverslagen.… 10 apr. '22
Ad en Leny Inderdaad mooie trein en nog een keer zwart rijden… 10 apr. '22
Lex Post Goede morgen, leuk om je op deze manier te volgen.… 10 apr. '22
Jan/ny Wat fijn Piet zo een luxe trein voor eenvoudige pelgrims....Fijne… 9 apr. '22
Louise Ha Piet, hoort allemaal bij het avontuur, zo'n… 9 apr. '22
Loes Swart Dat is lekker, gewoon de looproute met 10 km inkorten.… 9 apr. '22
Joost en Nella Hoi Piet, Soms zit het mee soms zit het tegen. Je… 9 apr. '22
Hans en Judith Dat was ook mijn eerste gedachte, wat een sjieke trein.… 9 apr. '22
Gerdien en Jan Ha Piet, voor een verwaarloosd treinstationnetje was… 9 apr. '22
Joost en Nella Hoi Piet, Het is echt afzien deze dagen. De wegen… 9 apr. '22
Baukje Tot nu toe al een hele prestatie Piet. Jammer dat… 8 apr. '22
Hans en Judith In deze saaie situatie is het een heel goed besluit… 8 apr. '22
Ad en Leny Dus ff een ritje taxi, is ook wel prettig. Dat de… 8 apr. '22
Louise Fijn, een overnachting in zo'n leuke plaats.… 8 apr. '22
Joost en Nella Hoi Piet, Die eerste week lijkt omgevlogen. Een dag… 8 apr. '22
Mirjam Wat een leuke slaapplek Pap en een prachtige omgeving.… 8 apr. '22
Loes Swart Makkie vandaag Piet. Nee hoor, grote bewondering.… 7 apr. '22
Hans en Judith Ook leuk in zo’n mooie herberg te slapen, het eten… 7 apr. '22
Wil Mooie plaatjes Piet en een prachtige groene omgeving.… 7 apr. '22
Sander en Linda Opa ik vind de foto van de koe zo schattig! Ik streep… 7 apr. '22
Sander en Linda Wat fijn Piet dat het weer beter werd en de moeilijkheidsgraad… 7 apr. '22
Sander en Linda Trots op je Piet! 💪 Na zo'n moeilijke en zware… 7 apr. '22
Sander en Linda Mooie bloemen opa! Is het daar ook lente? Kus van… 7 apr. '22
Joost en Nella Hoi Piet, Het aanroepen van heiligen heeft soms zin.… 7 apr. '22
Joke mellema Tot nu toe een pittige eerste week Piet, hopelijk… 7 apr. '22
Loes Swart Het is zoveel fijner met een zonnetje. Je wordt zo… 6 apr. '22
Ans Van der Hulst Een knap eind gelopen vandaag. Zouden de weergoden… 6 apr. '22
Joost en Nella Fijn dat het zo'n mooie wandeldag werd Piet,… 6 apr. '22
Gerdien en Jan Weet niet of dat toespreken echt werkt, maar als het… 6 apr. '22
Willy van der Mije Fijn dat het weer vandaag beter was, weer schitterende… 6 apr. '22
Ad en Leny Gelukkig dat het weer meewerkt, scheelt dus echt als… 6 apr. '22
Joost en Nella Hoi Piet. Het wordt dus zo iets van singing in the… 6 apr. '22
Ad en Leny Jakkes Piet, regen verveelt snel!!! Maar het gaat… 5 apr. '22
Hans en Judith Goh Piet elke dag is wel ff wat anders, de regen als… 5 apr. '22
Louise Hoi Piet, Een hele dag regen op een wandeldag is balen… 5 apr. '22
Wil Hè bah Piet zoveel regen en koud om te lopen maar… 5 apr. '22
Ad en Leny Piet, in heel Spanje is het weer anders dan anders… 4 apr. '22
Hans en Judith 🌶 pittig Piet ❗️ vanavond fijne avond en lekker… 4 apr. '22
Joost en Nella Hoi Piet. Ja dat weer is altijd wat maar ook hier… 4 apr. '22
Ans Van der Hulst Nog even geen korte broeken weer, maar om te wandelen… 4 apr. '22
Louise Jammer van het weer Piet. Ik zal duimen voor een omslag.… 4 apr. '22
Loes Swart Maar toch weer mooi gedaan. Geniet er van Piet. Wij… 4 apr. '22

1  « Vorige 3 4 5 6 7 8 Volgende »