Reacties
Reacties 301 - 350 van 387
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ad en Leny | Fraai wandeling dus vandaag! Die kuddes schapen die… | 11 apr. '22 |
| Louise | Hoi Piet, ik voorzie problemen met Pasen komend weekend.… | 11 apr. '22 |
| Wil | Mooie vergezichten, en onvoorstelbaar wat de Romeinen… | 11 apr. '22 |
| Wil | Ik was laat thuis dus nog even een groet. Wat een… | 10 apr. '22 |
| Loes Swart | Inderdaad een heerlijke wandeling in het zonnetje.… | 10 apr. '22 |
| Ad en Leny | Leuk adres en wat goed dat ze je was ff deden!! Hoop… | 10 apr. '22 |
| Louise | Mooi weer, een halve dag wandelen en een goed onderkomen.… | 10 apr. '22 |
| Hans en Judith | Nou Piet nog ff doorbikkelen, geniet vandaag van de… | 10 apr. '22 |
| Bert en Hanna | Hoi Piet, Wat heb je weer bijzondere reisverslagen.… | 10 apr. '22 |
| Ad en Leny | Inderdaad mooie trein en nog een keer zwart rijden… | 10 apr. '22 |
| Lex Post | Goede morgen, leuk om je op deze manier te volgen.… | 10 apr. '22 |
| Jan/ny | Wat fijn Piet zo een luxe trein voor eenvoudige pelgrims....Fijne… | 9 apr. '22 |
| Louise | Ha Piet, hoort allemaal bij het avontuur, zo'n… | 9 apr. '22 |
| Loes Swart | Dat is lekker, gewoon de looproute met 10 km inkorten.… | 9 apr. '22 |
| Joost en Nella | Hoi Piet, Soms zit het mee soms zit het tegen. Je… | 9 apr. '22 |
| Hans en Judith | Dat was ook mijn eerste gedachte, wat een sjieke trein.… | 9 apr. '22 |
| Gerdien en Jan | Ha Piet, voor een verwaarloosd treinstationnetje was… | 9 apr. '22 |
| Joost en Nella | Hoi Piet, Het is echt afzien deze dagen. De wegen… | 9 apr. '22 |
| Baukje | Tot nu toe al een hele prestatie Piet. Jammer dat… | 8 apr. '22 |
| Hans en Judith | In deze saaie situatie is het een heel goed besluit… | 8 apr. '22 |
| Ad en Leny | Dus ff een ritje taxi, is ook wel prettig. Dat de… | 8 apr. '22 |
| Louise | Fijn, een overnachting in zo'n leuke plaats.… | 8 apr. '22 |
| Joost en Nella | Hoi Piet, Die eerste week lijkt omgevlogen. Een dag… | 8 apr. '22 |
| Mirjam | Wat een leuke slaapplek Pap en een prachtige omgeving.… | 8 apr. '22 |
| Loes Swart | Makkie vandaag Piet. Nee hoor, grote bewondering.… | 7 apr. '22 |
| Hans en Judith | Ook leuk in zo’n mooie herberg te slapen, het eten… | 7 apr. '22 |
| Wil | Mooie plaatjes Piet en een prachtige groene omgeving.… | 7 apr. '22 |
| Sander en Linda | Opa ik vind de foto van de koe zo schattig! Ik streep… | 7 apr. '22 |
| Sander en Linda | Wat fijn Piet dat het weer beter werd en de moeilijkheidsgraad… | 7 apr. '22 |
| Sander en Linda | Trots op je Piet! 💪 Na zo'n moeilijke en zware… | 7 apr. '22 |
| Sander en Linda | Mooie bloemen opa! Is het daar ook lente? Kus van… | 7 apr. '22 |
| Joost en Nella | Hoi Piet, Het aanroepen van heiligen heeft soms zin.… | 7 apr. '22 |
| Joke mellema | Tot nu toe een pittige eerste week Piet, hopelijk… | 7 apr. '22 |
| Loes Swart | Het is zoveel fijner met een zonnetje. Je wordt zo… | 6 apr. '22 |
| Ans Van der Hulst | Een knap eind gelopen vandaag. Zouden de weergoden… | 6 apr. '22 |
| Joost en Nella | Fijn dat het zo'n mooie wandeldag werd Piet,… | 6 apr. '22 |
| Gerdien en Jan | Weet niet of dat toespreken echt werkt, maar als het… | 6 apr. '22 |
| Willy van der Mije | Fijn dat het weer vandaag beter was, weer schitterende… | 6 apr. '22 |
| Ad en Leny | Gelukkig dat het weer meewerkt, scheelt dus echt als… | 6 apr. '22 |
| Joost en Nella | Hoi Piet. Het wordt dus zo iets van singing in the… | 6 apr. '22 |
| Ad en Leny | Jakkes Piet, regen verveelt snel!!! Maar het gaat… | 5 apr. '22 |
| Hans en Judith | Goh Piet elke dag is wel ff wat anders, de regen als… | 5 apr. '22 |
| Louise | Hoi Piet, Een hele dag regen op een wandeldag is balen… | 5 apr. '22 |
| Wil | Hè bah Piet zoveel regen en koud om te lopen maar… | 5 apr. '22 |
| Ad en Leny | Piet, in heel Spanje is het weer anders dan anders… | 4 apr. '22 |
| Hans en Judith | 🌶 pittig Piet ❗️ vanavond fijne avond en lekker… | 4 apr. '22 |
| Joost en Nella | Hoi Piet. Ja dat weer is altijd wat maar ook hier… | 4 apr. '22 |
| Ans Van der Hulst | Nog even geen korte broeken weer, maar om te wandelen… | 4 apr. '22 |
| Louise | Jammer van het weer Piet. Ik zal duimen voor een omslag.… | 4 apr. '22 |
| Loes Swart | Maar toch weer mooi gedaan. Geniet er van Piet. Wij… | 4 apr. '22 |

- Piet Geusebroek: 🙁😇😳
- Piet Geusebroek: Dankjewel voor het meeleven.…
- Piet Geusebroek: Dank jullie wel. Gauw terug…
- Piet Geusebroek: Dankjewel Loes voor je opbeurende…
- Joke mellema: goed besluit Piet en goeie…
Alle reacties »