Lissabon.

23 mei 2019 - Lissabon, Portugal

Na een enigszins onrustige nacht, vanmorgen met auto en bus naar Schiphol gereden. Buiten onze parkeergarage stonden Linda en Isabelle met een spandoek op Opa te wachten. Wat een verrassing. Op Schiphol stond Kristiaan om mij een goede reis te wensen. Hij werkt een aantal dagen per week in het Schipholgebouw. Weer een verrassing.

Afscheid genomen van Wil en direct naar de gate. Ik had al ingecheckt en had mijn instapkaart op mijn iPhone staan.

Met bijna een half uur vertraging vertrokken met Vueling. Toch werd daar bijna een kwartier afgehaald door sneller te vliegen. Voor de wind?

Daarna als een volleerd wereldreiziger met de Metro door Lissabon. Kwam twee straten van mijn reeds gereserveerde Hostel weer op straatniveau. Zit nu even op mijn bed (zie foto) uit te heigen.

Vanavond “dineer” ik in het Hostel; driegangenmenu voor € 10,-

Morgen de eerste wandeldag.

Bedankt voor alle goede wensen en positieve reacties op mijn Blog.

Groetjes van Piet

1. Hans en Judith:
    23 mei 2019
    Wat ontzettend leuk en verassend deze supporters. Goede nacht, succes vanaf morgen.
  2. Jan en Gerdien:
    23 mei 2019
    Hoop dat je vannacht beter slaapt! Fijne eerste wandeldag gewenst morgen 😃
  3. Joost en Nella:
    23 mei 2019
    Geweldig leuk om zo uitgezwaaid te worden. Slaap lekker straks en voor morgen veel succes.
  4. Weijts:
    23 mei 2019
    Wat leuk al deze verrassingen! Geniet ervan, dit blijven leuke herinneringen!!
    Gr. en succes morgen met de start!!!
  5. Jan en Joke Bosman:
    23 mei 2019
    Wat een leuke verrassing zo uitgezwaaid te worden,en morgen begint het echte werk??
    Veel succes!
  6. Loes Swart:
    23 mei 2019
    Wat lief van je enthousiaste kinderen en kleindochter. Geweldig.
    Goede nacht en morgen fris ad start.
  7. Sacha Huisman:
    24 mei 2019
    Veel plezier de komende weken!
  8. Willy van der Mije:
    24 mei 2019